Wie wil GV Delta Sport helpen

GV Delta Sport heeft vacatures in

verschillende groepen vanaf

september 2021

–Ook nieuwe commissieleden zijn nodig

GV Delta Sport heeft een grote groep trainers om bij de vele verschillende groepen trainings lessen te verzorgen. Maar zoals altijd bij verschillende clubs hebben wij trainers die verhuizen, stage gaan lopen elders, verder studeren in de grote steden en vertrekken soms ook i.v.m andere werkkring. 

Daarom is er altijd beweging in het grote trainerscorps en daarom vragen wij nieuwe trainers met de start van het nieuwe seizoen (september 2021).

Vacatures:

Selectie trainers voor de Turnen Dames 2e t/m 4 e divisie

Kind- en oudergym op woensdag- en vrijdagmorgen

Hoofdtrainer recreatie-groepen donderdag

Heb je interesse? meld je via info@deltasportgym.nl

 

Wil jij ook wat betekenen

voor GV Delta Sport

Na de lockdown van vijf maanden niet in de turnhal en al anderhalf jaar geen of nauwelijks wedstrijden organiseren heeft GV Delta Sport voor het komende seizoen echt jullie hulp nodig. Een aantal commissies zijn uitgedund en zitten te springen om hulp. Zorgen jullie met zijn allen dat onze leden van GV Delta Sport ook het komende seizoen weer heerlijk kan sporten en natuurlijk genieten van de wedstrijden en evenementen.

Wat zoeken wij en waarin kan je helpen:

Het bestuur moet weer aangevuld worden met twee personen.

De wedstrijdcommissie zoekt aantal nieuwe leden.

De kledingscommissie moet weer aangevuld worden

De sponsorcommissie zoekt nieuwe leden

De OZAK-commissie moet worden aangevuld

Op te zetten een nieuwe schoonmmaakcommissie

Evenementencommissie moet worden aangevuld

Wij benadrukken om ons te helpen om een club met 600 leden te begeleiden.

Aanmelden kan bij de hoofdtrainer of info@deltasportgym.nl

 

Contributie van juli wordt later

via incasso afgeschreven

-GV Delta Sport stapt over op

andere ledenadministratie

   

Aan al onze leden:

Momenteel zijn we verplicht van de KNGU om over te stappen naar een andere ledenadministratie. Wij hebben heel veel jaren de ledenadministratie verzorgt via digimembers. Per 1 juli is deze opgeheven. Afgelopen maand zijn de penningmeester en ledenadministrateurs bezig om het grote ledenbestand over te zetten op het systeem AllUnited. Daar wordt de incasso geregeld voor de contributie en lesoverzichten, leden in- en uitschrijven en vele andere adminstratie. Het is een grote klus waardoor we niet op tijd klaar zijn voor de incasso contributie eerste week juli. Daarom schuiven wij dat verplicht op naar eind juli. Wij vragen jullie daar rekening mee te houden. De contributie van augustus hopen wij wel tijdig via incasso te regelen. 

Ook de inschrijving van nieuwe leden en uitschrijven van leden is vertraging opgetreden.